Monday, October 10, 2005

تحصن دانشجويان در مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي


تحصن دانشجويان در مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي معاون دانشجويي مؤسسه: اعتراض دانشجويان به افزايش شهريه از سوي وزارت علوم بود
سرويس: صنفي 1384/07/17 10-09-2005 17:37:17 8407-08603: کد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: صنفي
جمعي از دانشجويان مؤسسه غيرانتفاعي جهاد دانشگاهي صبح امروز در اعتراض به مصوبه وزارت علوم مبني بر افزايش 10 درصدي شهريه ثابت مؤسسات غيرانتفاعي در محوطه مؤسسه تحصن کردند.
يکي از دانشجويان معترض در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفي ــ آموزشي» ايسنا با بيان اين که مخاطب دانشجويان معترض، مديريت مؤسسه نيست، بلکه مسؤولان وزارت علوم بايد اعتراض ما را بشنوند، اظهار کرد: شهريه اعلام شده براي دانشجويان کمرشکن است.
وي با اشاره به آنچه افزايش بي‌رويه شهريه در دانشگاههاي غيرانتفاعي مي‌ناميد، گفت: شعار امروز در جامعه، کمک به دانشجويان است که متاسفانه اين کمک با افزايش شهريه اعمال مي‌شود.
اين دانشجوي در پايان خاطرنشان کرد: مسؤولان وزارت علوم بايد تعريف جديدي از شهريه ثابت را ارايه دهند، چرا که شهريه ثابت بر اساس نامش نبايد تا پايان تحصيلات دانشجويان افزايشي داشته است.
دکتر کيوانفر، معاون دانشجويي مؤسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي نيز در اين باره گفت: شهريه دانشجويان مؤسسه در چند مقطع بر اساس بخشنامه‌هاي وزارت علوم تغيير کرده است که اين امر سبب اعتراض دانشجويان شد و آنها از ما خواستند تا اعتراضشان را به گوش مسؤولان وزارت علوم برسانيم.
وي در پايان تاکيد کرد: تحصن دانشجويان بعد از ظهر امروز با حضور رييس مؤسسه در جمع دانشجويان پايان يافت.
انتهاي پيام

0 Comments:

Post a Comment

<< Home