Wednesday, October 12, 2005

مسافرکشی رانندد دیگری زا کشت


دو مسافركش براي سواركردن «مسافر» به قتل جوان 20 ساله انجاميد
سرويس: حوادث 1384/07/20 10-12-2005 11:45:03 8407-09711: کد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: حوادث
درگيري دو راننده براي سواركردن مسافر، به قتل يكي از طرفين انجاميد.
به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ آقا محمدي، رييس كلانتري 140 «باغ فيض» در تشريح اين حادثه اظهار كرد: در ساعت 24 روز گذشته 18 مهرماه، در پي تماس مسؤولان بيمارستان «اميرالمؤمنين» مبني بر فوت جوان 20 ساله‌اي بر اثر اصابت ضربات چاقو، بلافاصله مأموران كلانتري براي بررسي موضوع به موقعيت مورد نظر اعزام شدند.
با آغاز تحقيقات مشخص شد : مقتول جوان 20 ساله‌اي به نام «آرش‌ ـ ز» است كه مسافر‌كش بوده و بدنبال درگيري با راننده ديگري بر سر سواركردن مسافر با ضربات چاقو به پشتش، به قتل رسيده است.
در ادامه تحقيقات، برادر مقتول به هويت «امير» كه در بيمارستان حضور داشت، مأموران را در جريان درگيري برادرش با شخصي به نام «آرش» قرار گرفت.
به گزارش ايسنا، بدين ترتيب با حضور مأموران در محل وقوع جنايت واقع در خيابان آيت‌ا...كاشاني، شاهدان عيني، «آرش» 29 ساله كه معروف به «اصلان» بوده و داراي سابقه شرارت است را به عنوان متهم اصلي به قتل معرفي كردند.
همچنين در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد: دو تن ديگر به نام‌هاي «طوفان» ـ برادر متهم ـ و «وحيد» در اين درگيري شركت داشته‌اند كه يكي از آن‌ها به هويت «وحيد» از صحنه حادثه متواري شده است.
به گفته رييس كلانتري «باغ فيض» تحقيقات جهت روشن‌شدن ابعاد اين حادثه و بررسي انگيزه‌هاي احتمالي ادامه دارد.
انتهاي پيام

0 Comments:

Post a Comment

<< Home