Wednesday, October 12, 2005

آغاز تحقيقات پليس در خصوص مرگ زن جواني كه پس از رابطه نامشروع به قتل رسيد سرويس: حوادث


مرگ زن جواني كه پس از رابطه نامشروع به قتل رسيد
سرويس: حوادث 1384/07/20 10-12-2005 14:12:22 8407-10032: کد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: حوادث
زن جواني پس از مدتي برقراري رابطه نامشروع با يك مرد سرانجام روز گذشته با ضربات متعدد چاقو از سوي نامزدش به قتل رسيد.
به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، مأموران كلانتري 140 «باغ فيض» حين گشت‌زني در محدوده خيابان سردار جنگل ناگهان با برخورد يك دستگاه خودروي «بي‌ام‌و» با تير چراغ برق مواجه شدند.
بدين ترتيب زماني‌كه مأموران در صحنه حادثه حضور يافتند متوجه فرار يكي از سرنشينان خودرو شدند كه از آنجا كه شك مأموران را برانگيخت، دستگير شد.
در همين حال مأموران پس از بازديد از خودرو با جسد زن جواني به نام «مريم»23 ساله به همراه پيكر نيمه‌جان مردي به نام «علي» 30 ساله كه با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شده بود، مواجه شدند كه بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت.
با آغاز تحقيقات در خصوص اين حادثه و بازجويي از فرد متواري به هويت «رسول» 30 ساله به عنوان مظنون اصلي به قتل، وي مدعي شد: پيش از اين متوجه رابطه نامشروع نامزدش با مرد جواني به نام «علي» 30 ساله شدم، به همين دليل طي چند مرحله رفت و آمدهاي او را به طور نامحسوس كنترل كردم تا اين‌كه سرانجام موفق به شناسايي «علي» شدم.
«رسول» در ادامه اظهاراتش، اذعان كرد: از آنجا كه از رابطه نامشروع نامزدم با مرد جوان، به شدت زجر و عذاب مي‌كشيدم تصميم به انتقامگيري از طرف مقابل او گرفتم.
وي ادعا كرد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home