Thursday, August 06, 2009

a video on torture in IRan under the Velayat faghih

http://www.youtube.com/watch?v=pooCcHn1lAo&NR=1
Nobody should be allowed to get away with causing such pain on another human being, or animal for that matter. These people, these torturers should not be allowed the right to a decent life for the suffering they have caused these victims. My heart goes out to these victims. I wish I could reach out and hug each one of them. The torturers should be killed, cleanly, quickly and without words spoken

4 Comments:

At Friday, September 11, 2009, Anonymous Hassan said...

salaam. kojaayi daash Saeed e gol?? khoobi?
javaabe emailha ra nemidahi , nakone avaz shodeh? ma dobaareh raah oftaadim ba payaame hemaayat az khizeshe sbze mardom e Iran.

 
At Friday, September 11, 2009, Anonymous Hassan said...

saeed jaan dobaareh salaam
bishtar hadafe ma janbeye hoghghoughe Bashari maajara ast. age betoonim hatman be Canada khaahim amad.(age visa bedahand)

 
At Thursday, September 17, 2009, Anonymous Anonymous said...

در زندان اوین چه گذشت www.Efshagarane-eba.blogfa.com
بخشی از شکنجه های یک جوان متفکر 35 ساله در طی 12 ماه حبس در انفرادی زندان اوین فاش شد.
حبس در زیرزمین زندان اوین، محروم شدن وی از امکان هواخوری و ملاقات، تلاش جهت خفه کردن او توسط بازجویان، شکنجه برای انکار توانایی ها و قابلیتها، اعمال فشار جهت ضبط فیلم اعترافات ساختگی، تهدید همسر و فرزندان او، تهدیدهای یک نهاد امنیتی و چک سفید به نظام و ....
برای دانلود این فیلم به وبلاگ ما مراجعه کنید

 
At Monday, October 12, 2009, Anonymous Anonymous said...

سلام به تو دوست عزیز
من از عدالت می گویم، از دادخواهی جوانان غریب ایران می گویم، من از آن آزادی اسیرشده سخن می گویم، من از ایرانِ ویران دم میزنم، من اشک مادران اسیران دربند و شهیدان در راه را می بینم، من از آنسوی دژخیمان آسمان آبی را می بینم،من باروری هزاران برگ را بر درختان زمستان زده می بینم، من میلاد نور را در این سرزمین می بینم... آری من جنبش سبز ایران زمین هستم.
دوست من به وبلاگ من بیا و آخرین اخبار، اشعار، کلیپ ها و ایده ها را در وبلاگ نوپای من ببین. در صورت تمایل این وبلاگ را در وب خودتون هم لینک کنید تا این زمینه ای باشد برای اتحاد و هم بستگی بیشتر... لطفا به من هم در وبلاگم اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
منتظر شما هستم...
www.milade-sabz.blogfa.com

 

Post a Comment

<< Home