Thursday, September 08, 2005

مخالفت دادستان سنندج با آزادى رويا طلوعى


مخالفت دادستان سنندج با آزادى رويا طلوعى
منبع: تريبون فمينيستى ايران




-->
دادستان سنندج با تقاضاى تبديل قرار براى رويا طلوعى موافقت نکرد.
نسرين ستوده ،از وکلاى رويا طلوعي، ضمن اعلام اين خبر به تريبون فمينيستى گفت:" حدود 10 روز پيش به عنوان وکيل رويا طلوعى تقاضا کرده بودم که با توجه به انجام تحقيقات مقدماتي، موکلم با اخذ وثيقه آزاد شود . بازپرس با اين تقاضا موافقت کرد و ما منتظر نظر مثبت دادستان بوديم. اما دادستان پس از گذشت 10 روز با تقاضاى ما مخالفت کرد." ستوده در ادامه افزود:"چون وکلا مى توانند ماهى يکبار براى آزادى موکل خود تقاضا کنند ما مجددا اين تقاضا را داده ايم و منتظر جواب هستيم." نسرين ستوده درباره دلايل مخالفت دادستان با تبديل قرار رويا طلوعى گفت : "بعد از آن که از مخالفت دادستان با آزادى رويا طلوعى مطلع شدم تقاضاى ملاقات حضورى با دادستان کردم که ايشان اجازه اين ملاقات را نداد." نسرين ستوده که موفق به ديدار رويا طلوعى در زندان شده بود درباره وضعيت رويا گفت :"در ديدارى که با رويا داشتم از شرايط خودش در زندان و هم بند بودنش با زندانيان عمومى گلايه مى کرد. از آنجا که به سربردن مجرمان سياسى با مجرمان عمومى را مى توان از شرايط سخت براى مجرمان سياسى برشمرد من تقاضا کردم که موکل من با زندانيان سياسى هم بند باشد."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home