Wednesday, October 26, 2005

رييس سابق دانشگاه خليج فارس خبر داد:

رييس سابق دانشگاه خليج فارس خبر داد:
دانشجويان انتقالي موظف به پرداخت شهريه هستند
55 درصد دانشجويان مشكل خوابگاه دارند سرويس: آموزشي
1384/08/04
10-26-2005
09:57:24
8407-14229: کد خبر




خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي


رييس سابق دانشگاه خليج فارس گفت: آيين‌نامه نقل و انتقال دانشجويان، دانشگاه‌هاي مراكز و استان‌هاي خوش آب و هوا را بيشتر تحت فشار قرار مي‌دهد.

دكتر احمد عريان در گفت وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران، اظهار داشت: از زمان تصويب آيين نامه نقل و انتقال دانشجويان، معادل 25 تا 30 درصد دانشجويان دانشگاه، تقاضاي انتقال به اين دانشگاه را داشتند كه اين مساله دانشگاه را از نظر عمراني با مشكل مواجه مي‌كند.

وي گفت: تمامي دانشجوياني كه قصد عزيمت به اين دانشگاه را در ضمن قانون نقل و انتقال دانشجويي دارند، موظف به پرداخت شهريه درغالب مصوبات هيات امناي دانشگاه هستند.

دكتر عريان با بيان اينكه در صورت مشورت و نظرخواهي بيشتر از دانشگاه‌هاي كشور، نتايج بهتري از اين طرح حاصل مي‌شد، گفت: اگر وزارت علوم در تنظيم مصوبات اين طرح از دانشگاه‌ها مساعدت بيشتري مي‌طلبد بسياري از مشكلات موجود برطرف مي‌شد.

وي خاطر نشان كرد: حدود 55 درصد دانشجويان دانشگاه خليج فارس، با مشكلات اسكان در خوابگاه مواجه هستند و افزوده شدن دانشجويان ديگر به صورت باري اضافي، فشارسنگيني را بر اين دانشگاه تحميل مي‌كند.

رييس سابق دانشگاه خليج فارس در ادامه پيشنهاد كرد كه وزارت علوم با تمهيداتي كه مي‌انديشد سعي بر ايجاد تناسب نسبي دانشجويان ورودي و خروجي در هر رشته تحصيلي داشته باشد.

انتهاي پيام


0 Comments:

Post a Comment

<< Home