Wednesday, January 04, 2006

هيچ پليسي حق اهانت به مجرم را هم ندارد


رييس عقيدتي ـ سياسي نيروي انتظامي: هيچ پليسي حق اهانت به مجرم را هم ندارد 5 مأمور انتظامي با سابقه طي هفته گذشته به خاطر ضرب و جرح متهمان اخراج شدند
سرويس: حوادث 1384/10/14 01-04-2006 12:42:44 8410-07735: کد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - قزوين سرويس: حوادث
رييس عقيدتي ـ سياسي نيروي انتظامي با اشاره به برقراري 24 ميليون تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از ابتداي سال جاري تا كنون گفت: اين تعداد تماس نشان دهنده حضور پر رنگ ناجا در جامعه و اعتماد مردم به پليس است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، حجت‌الاسلام ‌والمسلمين محمدعلي رحماني كه درقزوين سخن مي‌گفت، بر پرهيز از هرگونه رفتار خلاف شئونات با مردم از سوي ماموران نيروي انتظامي تاكيد و اظهار كرد: بداخلاقي و بي‌احترامي به مردم از سوي هر شخصي در بدنه نيروي انتظامي محكوم است.
وي با بيان اين كه وظيفه پليس تنها بازداشت و تحويل متهمان به مراجع قضايي است، تصريح كرد: بر اين اساس هيچ پليسي حق اهانت به مجرم را هم ندارد و در اين صورت مرتكب جرم شده است.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمين رحماني افزود: هيچ‌گونه گذشتي در اين زمينه صورت نخواهد گرفت و با متخلفان در هر جايگاهي برخورد مي‌شود.
وي در اين باره از تنزيل درجه و اخراج به عنوان نمونه‌اي از برخورد با پرسنل خاطي ياد كرد و گفت: به عنوان نمونه در هفته قبل، پنج تن از ماموران با سابقه به دليل ايراد ضرب و جرح متهمان اخراج شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمين رحماني با تاكيد بر تحقق امنيت اخلاقي و برخورد قاطع با ماموران متخلف، گفت: براي برقراري امنيت همه جانبه در سراسر كشور تلاش مي‌كنيم و از تمامي ابزارها براي برآورده كردن اين هدف استفاده خواهم كرد.
رييس عقيدتي - سياسي ناجا در پايان همكاري مردم با ماموران نيروي انتظامي براي ايجاد امنيت و آرامش در جامعه را خواستار شد.
انتهاي پيام

0 Comments:

Post a Comment

<< Home