Friday, October 14, 2005

چالش‌هاي پيش روي روابط‌عمومي‌ها؛


چالش‌هاي پيش روي روابط‌عمومي‌ها؛ دبيرهمايش روابط عمومي ‌الكترونيك: در كشور ماه نگاه جدي به روابط عمومي ‌وجود ندارد
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات 1384/07/22 10-14-2005 12:29:27 8407-08295: کد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات
دبيرهمايش روابط عمومي ‌الكترونيك گفت: متاسفانه در كشورما نسبت به وظايف ، ماموريت‌ها و تاثير‌گذاري‌هاي روابط عمومي ‌شناخت دقيقي وجود ندارد.
«اميرتقي پور» در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي مهم‌ترين چالش‌هاي روابط عمومي ‌گفت:جايگاه روابط عمومي ‌در سازمان‌هاي مختلف ونداشتن جايگاه مناسب باعث شده كه نگاه جدي به روابط عمومي ‌ها وجود نداشته باشد.
وي گفت: مديران ارشد ما نمي‌دانند كه اگر به روابط عمومي ‌توجه درستي داشته باشند مي‌توانند يكي از مهم‌ترين مشكلات كه اقناي مخاطبان است را تامين كنند.
تقي پور اظهار داشت : اگر مديران ارشد سازمان به تاثيرروابط عمومي‌ها در فرايند انجام كارهايشان آگاه شوند قطعاجايگاه روابط عمومي‌ها ارتقاء مي‌يابد و روابط عمومي‌ها مي‌توانند به وظايف خودبه خوبي عمل كنند.
وي اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر معاونت‌هاي كاري يك مجموعه درتعامل مناسبي با روابط عمومي‌ها نيستند و هر كدام تصور مي‌كنند كه بايد وظيفه‌ي پاسخگويي را در مورد مسائل مختلف داشته باشند در صورتي كه بايد بدانند هر گونه پاسخگويي بايد از مسير روابط عمومي ‌صورت بگيرد.
وي با بيان اين كه روابط عمومي ‌ها بايد از ابزاهاي نوين در اين حوزه استفاده كنند،گفت: با استفاده از روابط عمومي ‌الكترونيك كارها راحت تر و در مدت زمان كمتر انجام شده وسرعت انتقال اخبار و دريافت نقطه نظرات نيز به سرعت انجام مي‌شود.
تقي پور،كاهش هزينه‌ها را از ديگر تبعات استفاده از روابط عمومي ‌الكترونيك عنوان كرد و افزود: با استفاده از روابط عمومي ‌الكترونيك حوزه‌ي تاثيرگذاري آن‌ها فراگيرتر و گسترده‌تر مي‌شود و با استفاده از ابزار IT فعاليت‌ها توسعه يافته و نيازهاي مختلف يك سازمان سريع‌تر پاسخ گفته مي‌شود.
وي در پايان گفت: با روابط عمومي ‌الكترونيك مي‌توانيم نياز مخاطب را با كيفيت بهتر پاسخ بگوييم .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home