Friday, October 14, 2005

انتقاد از فاميل سالاري باهنر


انتقاد از فاميل سالاري باهنر

انتخاب بخشي از نيروهاي اجرايي و اعضاي کابينه از جمع تيم و اعضاي ستاد انتخاباتي«علي لاريجاني» واکنش نيروهاي نزديک به «احمد توکلي» را برانگيخته است.
به گزارش خبرنامه داخلی مشارکت، در اين زمينه يک سايت نزديک به جمعيت ايثارگران (همفکران توکلي و حاميان قاليباف در انتخابات) گزارش داد که بعد از انتصاب رئيس ستاد انتخابات محمدرضا باهنر در انتخابات مجلس هفتم به عنوان وزير علوم (زاهدي)، انتصاب رئيس ستاد استان تهران لاريجاني به سمت وزير امورخارجه (متكي) و رئيس شوراي عالي ستاد لاريجاني به سمت وزير كشور (پورمحمدي)، اكنون اقوام «محمد رضا باهنر» نيز يكي پس از ديگري مسؤوليت‌هاي كابينه را عهده‌دار مي‌شوند.
به نوشته سايت «عارف نيوز»، يكي از خواهرزاده‌هاي محمدرضا باهنر به عنوان مشاور عالي رئيس جمهور، ديگر خواهرزاده وي به عنوان معاون بازرسي و مديركل حوزه وزارتي وزارت نيرو مشغول به كار شده‌اند. باهنر همچنين درصدد بود تا برادرزاده‌اش «ناصر باهنر» (استاد دانشگاه و فرزند شهيد باهنر) را نيز به عنوان وزير آموزش و پرورش معرفي نمايد اما وي شخصاً به دليل علاقه‌مندي به امور دانشگاهي و اعلام عدم توانايي از پذيرش اين مسؤوليت امتناع ورزيد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home