Wednesday, October 19, 2005

حسن عباسي خطاب به وزير سابق اطلاعات: من ضد انقلاب هستم يا تو؟


حسن عباسي خطاب به وزير سابق اطلاعات: من ضد انقلاب هستم يا تو؟

حسن عباسي رييس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتي شاهرود به دعوت بسيج دانشجويي اين دانشگاه گفت:وزيرسابق اطلاعات راه مي افتد براي خنثي كردن حرف هاي من سخنراني مي كند و مي گويد عباسي ضد انقلاب است، من اصلا"وي را تحويل نگرفتم وجوابش را ندادم، من با بدن پر تير و تركش و پلاتين ضد انقلاب هستم يا تو؟
حسن عباسي رييس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتي شاهرود به دعوت بسيج دانشجويي اين دانشگاه گفت: « چندي پيش زمان شروع اجلاس خبرگان ، هنگام برگشت از يك برنامه از مشهد در پايين پله هاي هواپيما در فردوگاه تهران ديدم يك بنز تشريفاتي چند صد ميليوني توماني ايستاده و يك نفر را هفت هشت نفر محافظ پايين مي آورند آن هم وسط باند فرودگاه، همان طور كه من داشتم نگاه مي كردم چند خانم خيلي سانتي مانتال نيز پشت شيشه هاي اتوبوس داشتند صحبت مي كردند و مي گفتند اين كيه، يكي از آنها گفت اين مشكينيه آن يكي گفت نه مشكيني نيست جنتي است و يكي ديگر از آنها گفت جنتي نيست فلاني است تا آن كه يك آقايي كه نزديك اين خانمها بود براي اينكه قضيه را تمام كند گفت اين رييس امام رضا (ع) است.»!
به گزارش سايت"عارف نيوز"عباسي تصريح كرد: « اگر قرار است در حكومت ديني دست ما جلوي ديگران دراز نباشد و محتاج به بيگانه نباشيم چه معنا دارد يك آيت الله توليت امام شيعه را داشته باشد و بنز چند صد ميليوني بيايد استقبالش كه در سي ثانيه اي كه اين آدم از پله هاي هواپيما پايين مي آيد همه اسلام، نظام، امام رضا(ع) و روحانيت زير سؤال بروند بعد طرف بگويد «ما دو ماه پيش راي داديم به يك آدمي كه ماشين پژويش را نزديك ميدان نارمك نشان داده بودند و دو ميليون تومان مي ارزيد، ما با راي خودمان رييس جمهور انتخاب كرديم كه مثلا" ساده زيست باشد اما بعضي مسؤولان اين كشور مثل اينكه در مسير راي و اين حرف ها نمي آيند و با راي نمي شود عوضشان كرد» لذا كينه نسبت به دين، امام رضا (ع) و روحانيت پيدا مي كنند.»
وي تاكيد كرد:« اگر قرار است عزت و حكمت و مصلحت موضوعيت داشته باشد بايد بزرگان نظام و مسووليني كه در خبرگان رهبري هستند از بنزها پايين بيايند.»
رييس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز افزود:« آقاي رييس جمهور، جوانان، دانشجويان و مردم از انرژي اتمي حمايت مي كنند و آن چهار نفر نيز از طرف حكومت و دولت بروند پاي ميز مذاكرات، ليكن شما به شكم و زندگي مردم برسيد و خواهش مي كنم شفاف عمل كنيد.»
عباسي تاكيد كرد:« وقتي شما مي گويي يك كساني يك جايي 37 ميليارد تومان را اين طوري كردند از اين كلي گويي ها سخنگوي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي هم گفته بود وي يك شب در تلويزيون گفت كه ميلياردها تومان از كجا گرفتيم و ريختيم توي بيت المال، كه خبرنگاران همه با هم داد زدند كه يك نفر را اسم ببر گفت نمي شود دوباره گفتند گفت نمي شود آبروي طرف مي رود. »
وي گفت:« خدا وكيلي منطق را نگاه كنيد صفحه حوادث روزنامه ها را باز مي كني عكس هر قالپاق دزد و كيف قاپي را را چاپ مي كنند و اسمش را هم مي نويسند اين آبرو ندارد اما دانه درشت هايي كه ميليارد ميليارد مي خورند آبرو دارند.»
وي اظهار داشت:« آقاي رييس جمهور كه مي فرمايي دانشجو بايد داد بزند! اگر بخواهي در لفافه حساب و كتاب كني و در اين چارچوب ها بيفتي كه اين فرد ناراحت نشود و به آن فرد بر نخورد و ريش اين سفيد است و آن يكي محترم است و كلي گويي كني، بدان مردم با هيچ كس عقد اخوت نبسته اند. اين مردم شريف، عميق، محكم و مطمئن هستند و با هيچ كس تعارف ندارند. مراقب باش ما به قبلي ها هشدار داديم با دادگاه و شكايت برخورد كردند و دودش هم توي چشم خودشان رفت.»
عباسي تصريح كرد: «آقاي احمدي نژاد ! هشدار ما را منصفانه در نظر بگير.نمي شود با تعارف كشور را جمع و جور كرد بايد بيايي شفاف حرف بزني، بيا بگو اين آدم اين قدر خورده آن يكي اين قدر برده من معرفي كرده ام به قوه قضاييه ، مردم به اين قوه قضاييه بگوييد آنها را بياورد و با آنها برخورد كند.»
وي گفت: « يونسي وزير اطلاعات دولت آقاي خاتمي دهه فجر سال گذشته در يك مصاحبه من را ضد انقلاب معرفي كرد همين آقا اگر ده دقيقه با من مناظره كند به شما ثابت مي كنم كه سواد اطلاعاتي ندارد چون اگر سواد اطلاعاتي داشت بايد مي آمد برآورد اطلاعاتي مي كرد و مي گفت يك چيزي هست كه مردم اين قدر از اين حرف هاي عباسي استقبال كرده اند و 20 ميليون سي دي وي در مشهد در دست مردم مي چرخد.»
عباسي افزود:« وزيرسابق اطلاعات راه مي افتد براي خنثي كردن حرف هاي من سخنراني مي كند و مي گويد عباسي ضد انقلاب است، من اصلا"وي را تحويل نگرفتم وجوابش را ندادم، من با بدن پر تير و تركش و پلاتين ضد انقلاب هستم يا تو؟»
پايان خبر

0 Comments:

Post a Comment

<< Home