Monday, January 02, 2006

روزنامه " آسيا " توقيف موقت شد

روزنامه " آسيا " توقيف موقت شد
تهران- خبرگزاري كار ايرانروزنامه "آسيا" و دو هفته نامه "نور بانوان" توقيف موقت شدند و پرونده آنها به دادگاه مطبوعات فرستاده شد . به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ايلنا, نشست هيات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور كليه اعضا برگزار شد . در اين نشست با انتشار 3 نشريه , هفته نامه "فجر هدايت" به صاحب امتيازي "سادات شوشتري زاده" , "ماهيگيران" متعلق به شركت شيلان ايران به صاحب امتيازي "لطف الله سعيدي" و فصل نامه "آفتاب انديشه" به صاحب امتيازي "بهمن موذن زاده" موافقت شد . لازم به ذكر است، همچنين در اين نشست قرار بر تغيير صاحب امتيازي نشريه "صنعت خوراك دام و طيور و آبزيان" از مرحوم "غفار محموديان" به "اسمايل راهدار" و "كلبه سرگرمي" از "محمد نبوتي" به "جواد نبوتي" و تغيير مدير مسوولي نشريه "19 دي" از "مهري زاكري" به "مرتضي دانا" گرفته شد . پايان پيام

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home